ایجاد سال عملیاتی جدید در حضور و غیاب


ایجاد سال عملیاتی 95 در نرم افزارKarawin


با توجه به اینکه به انتهای سال 94 نزدیک شدیم. کاربران نرم افزار حضور و غیاب Karawin نیاز به تعویض سال عملیاتی خواهند داشت. تعداد زیادی از کاربران این نرم افزار پس از ایجاد سال عملیاتی 95 به مشکلاتی بر می خورند.

مثلا ممکن است پس از ایجاد سال عملیاتی 95، نرم افزار رمز عبور همیشگی را قبول نکند و یا ممکن است، در سال 95 همه اطلاعات پایه از جمله اطلاعات پرسنلی، شیفت و ... خام باشد(فاقد اطلاعات) باشد، در صورتیکه در سال 94 حاوی اطلاعات بوده است. مورد دیگر اینکه ممکن است کاربر بهنگام دریافت اطلاعات از فایل ( کلیلک بر روی ...) فایلی برای انتخاب مشاهده نکند.

مشکل اینجاست که کاربر به هنگام ایجاد سال عملیاتی 95 ، الگوی سال عملیاتی را خام انتخاب کرده است. (الگوی سال عملیاتی بصورت پیش فرض ، خام است). هنگام ایجاد سال عملیات جدید(95) ، الگوی سال عملیاتی ، باید سال قبل آن (94) انتخاب شود، تا همه اطلاعات پایه سال قبل به سال جدید انتقال یابد.

 

برای ایجاد سال عملیاتی جدید به روش زیر عمل کنید.

1-       کلیک بر روی سال عملیاتی در قسمت اطلاعات پایه

2-       کلیک بر روی ایجاد سال عملیاتی در قسمت راست

3-       وارد کردن عدد 95 در کادر نام سال عملیاتی

4-       انتخاب عدد 94 در کادر الگوی سال عملیاتی

5-       کلیک بر روی ایجاد سال عملیاتی

6-       کلیک بر روی انتخاب سال عملیاتی



اگر بدون انتخاب الگو، سال عملیاتی جدید را ایجاد کرده و اکنون به مشکل برخورده اید. برای رفع مشکل، پوشه KaraDB_95 و KaraDB_Base  را از مسیر C:\Kara2000\DataBase حذف (Delete) نمائید و مراحل ایجاد سال عملیاتی جدید را به نحوی که در بالا توضیح داده شد، انجام دهید.