شرکت Suprema


معرفی شرکت حضور غیاب سوپریما (Suprema)

سوپریما شرکتی است که در سال 2000 در کشور کره جنوبی تأسیس شده است. این شرکت با استفاده از ترکیب الگوریتم های اختصاصی و مهندسی برتر و با توسعه پیوسته محصولات خود به شرکتی پیشرو در زمینه صنعت بیومتریک و امنیت در جهان تبدیل شده است.

                       

 محصولات این شرکت شامل دستگاههای حضور و غیاب ، سیستم های کنترل تردد بیومتریک، ماژولهای تعبیه شده جهت استفاده در دستگاه های حضور و غیاب دیگر‌، اسکنرهای معرفی اثر انگشت و احراز هویت  و برخی محصولات جانبی دیگر می باشد.

 

      


شرکت سوپریما با استفاده از تکنولوژی قوی و کارآمد، استفاده از مواد با کیفیت بالا و تولید باکیفیت از طریق کنترل کیفیت محصولات و با تحول پیوسته و سیستم های کاربردی در حال توسعه، بعنوان تنها شرکت متخصص بیومتریک در میان 50 شرکت امنیتی برتر جهان شناخته شده است.

 

 سوپریما برنده چندین جایزه تکنولوژی اثر انگشت شده و  به ادعای خودش     سریعترین شرکت در حال رشد متخصص در حوزه بیومتریک بوده و  بهترین     تکنولوژی اثر انگشت دنیا را دارد.

 

این شرکت از شبکه فروش با گستردگی در بیش از 140 کشور برخوردار است و موفق به فروش بیش از یک میلیون از محصولات اثر انگشت خود در سراسر جهان شده است.

نرخ رشد درآمد این شرکت طی سالهای 2006 الی 2014 برابر  38 % بوده است و ارزش بازار سرمایه آن در سال 2014 رقم 350 میلیون دلار اعلام شده است.

 

                                                                                

بازار فروش و مشتریان شرکت سوپریما طبق آمار سایت شرکت به شرح زیر است:‌

   

اروپا :‌41%

آمریکا شمالی و جنوبی  :‌21%

آسیای شرقی و اقیانوسیه :‌ 20%

خاورمیانه و آفریقا :‌18%

 

جوایز و گواهینامه ها:

 

  جزو 50 شرکت برتر امنیتی جهان طی سالهای 2011 الی 2014

 

 برنده جایزه Detektor برای بهترین محصول و بهترین نوآوری طی سالهای    2009 – 2010 – 1012

 

 

 بالاترین رتبه در رقابت تأیید اثر انگشت در سالهای 2004 – 2006 و 2010

 

 گواهینامه FBI برای اسکنرهای زنده معرفی و اهراز هویت

 

 شرکت بیومتریک برتر در سال 2009