معرفی شرکت trustone


تراست وان (TrustOne Global)

 تولید کننده محصولات حضورغیاب و کنترل تردد

 

یکی دیگر از شرکت‌های تولید کننده محصولات حضور و غیاب که در کشور ما هم نمایندگی دارد و محصولاتش به فروش می‌رسد، شرکت تراست وان (TrustOne Global) است.

 

در ادامه به معرفی مختصر این شرکت می‌پردازم.

 

شرکت TrustOne ، متعلق به کشور کره جنوبی است . این شرکت در مقابل شرکت‌های دیگر حضور و غیاب محصولات محدودتری دارد. اما محصولاتش از کیفیت خوبی برخوردار است.

تراست وان سعی کرده است با گسترش بخش تحقیق و توسعه خود و همچنین همکاری با شرکای آمریکایی، محصولات با کیفیتی به بازار عرضه کند.

عمده فعالیت TrustOne در زمینه تولید محصولات حضور و غیاب و کنترل دسترسی بیومتریک است. بیشتر تمرکز شرکت تراست وان در تولید دستگاه حضور و غیاب و اسکنرهای اثر انگشت بوده است. اما به تازگی محصولات حضور و غیاب تشخیص چهره خود را نیز به بازار عرضه کرده است.

 

TRUSTON در زمینه تولید حسگرهای اثر اگشت، جزو شرکت‌های پیشرو به حساب می‌یاد و توانسته است با معرفی فناوری حسگر داخلی پوست  به عنوان یک شرکت مبتکر و خلاق در جهان معرفی شود.

 

محصولات تراست وان در بیش از 50 کشور جهان استفاده می‌شود. همانطور که عنوان شد، انواع دستگاه‌های بیومتریک این شرکت در کشور ما نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

دستگاه‌ تشخیص چهره FE-500 و دستگاه اثر انگشتی TSG-750 ، جدیدترین محصولات حضور و غیاب شرکت تراست وان هستند که به عنوان دستگاه کنترل تردد (Access Control) نیز استفاده می‌شوند.

در مقالات بعدی با محصولات این شرکت آشنا خواهید شد.