مجله حضور و غیاب


مجله حضور و غیاب در سالی که گذشت

 

سالی گذشت و بهاری دیگر فرا رسید.

دی ماه سال 1394 که اولین پست را در سایت مجله حضور و غیاب بارگذاری می‌کردم، فکرش را نمی‌کردم که بخواهم این مسیر را ادامه دهم. ابتدای کار به صورت تفننی مطالبم را منتشر می‌کردم و به دلیل اشتغال در زمینه کاری دیگر، زمان زیادی را صرف نوشتن نمی‌کردم. اما علاقه به حوزه کاری حضور غیاب و کنترل تردد و هچنین میل به نوشتن باعث شد علیرغم داشتن دغدغه‌های بسیار این کار را ادامه دهم.

در این مدت، در بعضی از ماه‌ها کمتر نوشته‌ام و در مواقعی که فراغت بیشتری داشتم، مطالب بیشتری را منتشر کرده‌ام.  اما تمام سعی و تلاشم این بوده که بتوانم داشته‌ها و اطلاعات خودم را که حاصل چندین سال فعالیت و کسب تجربه در صنعت حضور غیاب بوده است ، به بهترین نحو در اختیار دیگران قرار دهم.

 

در حال حاضر که این مطلب را می‌نویسم، مجموع نوشتارهای مجله حضور و غیاب به 183 پست رسیده است.

در اواسط سال 1399 صفحه اینستاگرام مجله حضور و غیاب را راه اندازی کردم و در مدت کمتر از 6 ماه، تعداد 206 پست محتوایی با شما دوستان به اشتراک گذاشتم.

 

علاوه بر تولید محتوا برای مجله حضور و غیاب، افتخار این را داشتم که در سال 99 برای بعضی از دوستان در زمینه تولید محتوای متنی، تولید محتوای تصویری و تهیه کاتالوگ همکاری داشته باشم.

 

 

برنامه کاری سال جدید

در سال 1400 تمام وقت و به صورت متمرکز به توسعه سایت مجله حضور و غیاب و همچنین صفحه اینستاگرامی مجله خواهم پرداخت و امیدوارم بتوانم با افزایش مطالعه و تحقیقات در این حوزه، مطالب پربارتر و کاربردی‌تر در اختیار علاقمندان قرار دهم.

 

سعی و تلاشم بر این است که در سال جدید، 100 پست به سایت مجله حضور و غیاب و 400 پست به صفحه اینستاگرام اضافه نمایم.

در ادامه کار هم اگر توفیقی حاصل شد، طرح راه‌اندازی یک سایت در همین حوزه (حضور غیاب و کنترل تردد) با محتوا و فرمت و قالب جدید را در سر دارم که امیدوارم عملی شود.

 

در هر صورت امیدوارم مطالبی که ارائه می‌شود، مقبول دوستان عزیر واقع شود.

 

در انتها تقاضا دارم، با ارسال نظرات خود در هر دو بخش سایت و اینستاگرام، من را در ارائه مطالب بهتر یاری نمائید.