شرکت timmy


شرکت Timmy

 تولید کننده محصولات حضورغیاب و کنترل تردد

 

شرکت Shenzhen Union Timmy Technology یک شرکت چینی است  که در سال 2000 تاسیس شده است. این شرکت به صورت حرفه‌ای در زمینه راهکارهای مختلف بیومتریک فعالیت می کند. فعالیت شرکت Timmy در 20 سال گذشته به تولید و فروش دستگاه‌های حضور و غیاب و کنترل دسترسی مبتنی بر  اثر انگشت و شناسایی چهره اختصاص یافته است.

 

گروه Timmy از سال 2017 به سمت بازارهای جهانی روی آورده و  هر سال حداقل در 7 نمایشگاه خارج از کشور چین شرکت می‌کند. تا کنون  محصولات این شرکت به بیش از 70 کشور و منطقه مانند آسیای جنوب شرقی ، خاورمیانه ، اروپا ، آفریقای جنوبی و آمریکای شمالی صادر شده است.


توسعه شرکت timmy

 


محصولات حضور و غیاب و کنترل دسترسی شرکت Timmy ، در کشور ایران نیز توسط چندین شرکت عرضه می‌شود و مورد استفاده برخی از کاربران سیستم‌های حضورغیاب هست.

 

شما می توانید با TIMMY به روش های انعطاف پذیر ، از جمله OEM / ODM یا فروش برند ، همکاری پروژه و توسعه مشترک برنامه‌های صنعتی همکاری کنید. این شرکت اعلام  کرده است که هر ساله بیش از یکصد مشتری از کشورهای مختلف جهت همکاری با این شرکت تماس می‌گیرند و شرکت Timmy با هر بازدید کننده ای با صداقت و صداقت خود رفتار می‌کند.



آشنایی با برخی از محصولات شرکت Timmy


محصولات timmy

 

آدرس سایت : ‌ https://www.sztimmy.net