تنظیم سنسور اثر انگشت


3 تنظیم مهم در سنسور اثر انگشت سوپریما



Enrol mode  : تنظیم نحوه انگشت نگاری و ذخیره نمونه اثر انگشت بر روی سنسور اثر انگشت است. با انتخاب گزینه پیش فرض 2 Templates ، هنگام معرفی اثر انگشت از هر انگشت دو نمونه و الگو ) Template ) در حافظه سنسورذخیره می گردد.  یک نمونه ثابت بوده و نمونه دوم ، در هر بار ثبت تردد با انگشت ، به روز رسانی می شود. بنابراین چنانچه در طی زمان کیفیت اثر انگشت تغییر کند، دستگاه در تشخیص آن دچار مشکل نخواهدشد. البته با انتخاب این گزینه در تنظیمات سنسور ظرفیت حافظه اثر انگشت نصف خواهد شد یعنی اگر حافظه سنسور 9000 نمونه باشد، شما می توانید حداکثر 4500 انگشت بر روی سنسور معرفی نمائید.

 

Security Level : این گزینه مربوط به تنظیم خطا در تشخیص اثر انگشت (تشخیص اثر انگشت دیگری به جای شما) است. مثلا اگر شما گزینه پیش فرض 10.000/1 را انتخاب کنید. احتمال تشخیص اشتباه اثر انگشت 1 به 10.000 یعنی 0.01 % خواهد بود .

 

Rotation : نحوه قرار دادن انگشت بر روی سنسور اثر انگشت ، جهت ثبت تردد یکی از نکات مهم می باشد. تنظیم این بخش به ما کمک می کند تا اگر شخصی انگشت خود را با چرخش نسبت به نمونه اصلی بر روی سنسور قرار دهد، دستگاه در تشخیص آن با مشکل مواجه نشود. گزینه پیش فرض 30 درجه است ولی می توان آنرا تا 90 درجه نیز تنظیم کرد.