دستگاه حضور و غیاب 2 BioStation  دارای طراحی زیبا و  محصول جدیدی از شرکت Suprema است. این دستگاه دارای پردازشگری قوی (1GHz) بوده و از تکنولوژی جدیدی در سنسور اثر انگشت بهره می برد. BioStation2 علاوه بر سنسور اثر انگشت نوری ضد خش، مجهز به کارتخوان بدون تماس نیز می باشد. می توان از عملکرد هر کدام از این ابزارها (اثر انگشت و کارت) بصورت جداگانه و یا ترکیبی استفاده کرد.

    

 

 

قیمت : حدود 30.000.000 تومان

 

 


ظرفیت اثرانگشت دستگاه در حالت (۱:۱)۱,۰۰۰,۰۰۰ نمونه و در حالت (۱:N)  ۴۰,۰۰۰ نمونه است. گنجایش حافظه دستگاه برای ذخیره ترددها نیز ۳،۰۰۰،۰۰۰ تردد می باشد.

 


 دستگاه حضور و غیاب BioStation2 از یک منبع تغذیه با جریان مستقیم 12 ولتی (12VDC) استفاده می کند . این دستگاه با دارا بودن استاندارد IP65 دارای مقاومت خوبی در برابر رطوبت(آب) و گرد و خاک بوده و قابلیت نصب در محیطهای بیرونی را دارد و در بازه دمایی 20- الی 50 درجه سانتیگراد قابل استفاده است.

 

 درگاههای ارتباطی این دستگاه متنوع بوده و شامل پورت شبکه (RJ45 )، Wifi، USB، Rs485 می شود. علاوه بر این ، وجود رله و پورت Wiegand در دستگاه باعث شده است که BioStation2 علاوه بر دستگاه حضور و غیاب به عنوان دستگاه کنترل تردد و دسترسی (Access Control)  برای کنترل گیتهای ورود و خروج، دسترسی به اماکن (درب بازکن ، فعالسازی قفل برقی)، فعالسازی آژیر یا چراغ و ... نیز کاربرد داشته باشد.

 

جهت سهولت کار برای کاربران، کلیدهای اعداد، کلیدهای عملیاتی و جهت نما نیز بر روی این دستگاه تعبیه شده است.