شرکت cmitech


تاریخچه

CMITech در سال 2009 توسط دکتر JJ Chae و گروه کوچکی از مهندسان باتجربه تاسیس شد و در حال حاضر در زمینه توسعه دوربین های تشخیص عنبیه ابتکاری و مقرون به صرفه مشغول فعالیت است.

 

دکتر Chae یکی از پیشگامان واقعی در زمینه تشخیص عنبیه است. دکتر Chae پس از اخذ دکترای فیزیک خود از دانشگاه آریزونا در سال 1995 ، به شرکت ال جی پیوست و فعالیت های برتر تحقیق و توسعه را در زمینه اپتیک ، تصویربرداری و طراحی سیستم بر عهده گرفت. در طول این مدت ، دکتر چای معمار و طراح اصلی چندین سیستم تشخیص عنبیه بود که از نظر تجاری در دسترس بوده و سهم عمده بازار را در این صنعت به خود اختصاص داده اند. او نویسنده چندین حق ثبت اختراع در طراحی دوربین تشخیص عنبیه است.

 

دفتر مرکزی شرکت CMITECH در سئول کره قرار دارد و به صورت خصوصی اداره می شود. مرکز جهانی فروش و بازاریابی و همچنین مرکز خدمات و پشتیبانی از مشتریان و شرکای شرکت، در ایالات متحده آمریکا قرار دارد.

 

 

چشم انداز

چشم انداز این شرکت توسعه طیف گسترده ای از محصولات تشخیص عنبیه چشم است که قابلیت استفاده ، سرعت و عملکرد تصویربرداری برتر را با قیمت بسیار مقرون به صرفه برای کاربردهای گوناگون فراهم می کند.

 

مدیران این شرکت اعتقاد راسخ دارند که در حال حاضر تشخیص عنبیه ، دقیق ترین فناوری بیومتریک و مقرون به صرفه تر از همیشه است. با ارائه بالاترین سهولت استفاده ، کیفیت تصویر برتر و سرعت ضبط سریع ، مجموعه محصولات CMITech از طیف کاملی از راه حل های پیشرفته تشخیص عنبیه برای بازار شناسایی جهانی ایمن پشتیبانی می کنند.

 

 

تیم مدیریت

1 دکتر JJ Chae ، بنیانگذار ، مدیر عامل و سرمایه‌گذار شرکت ، یکی از متخصصان برجسته دستگاه تشخیص عنبیه در صنعت است. او قبلاً با شرکت LG همکاری  داشت ، جایی که او معمار اصلی طراحی و مهندس سیستم برای دستگاه های تشخیص عنبیه بود. وی مدرک کارشناسی خود را در رشته فیزیک از دانشگاه ملی سئول و دکترای خود را از دانشگاه آریزونا دریافت کرد.

 

2  آقای Philip Tusa COO ، تجربه زیادی در صنایع تشخیص عنبیه و امنیت دارد. وی از ابتدای تأسیس شرکت در سال 2006 تیم تجاری محصولات تشخیص عنبیه را در AOptix Technologies هدایت می‌کند. پیش از این ، وی سمت های ارشد اجرایی و مدیریت عمومی را در زیمنس و جنرال الکتریک برعهده داشت. وی مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه کورنل در شیمی دریافت کرد و MBA را از دانشگاه میشیگان دریافت کرد.

 

 

محصولات برتر

 NovaFace

دستگاه پیشرفته تشخیص چهره با دقت بالا و احراز هویت فوق العاده سریع و جمع و جور و مقرون به صرفه. ایده آل برای راه حل های با کارایی بالا و بدون تماس

 

EF-45N

اولین سیستم تشخیص عنبیه چشم در صنعت برای استفاده از موقعیت یابی مبتنی بر نمایش چهره برای یک تجربه کاربری بصری ، سریع و بی دردسر.

این دستگاه با افزودن سنسور زمان پرواز (TOF) برای تشخیص سریعتر و قوی تر سوژه در محدوده حداقل 1.2 متر بهبود یافته است. الگوریتم اختصاصی CMITech برای «یادگیری عمیق» تشخیص چهره ، EF-45N را نیز سریعتر و روانتر از همیشه کرده است.