دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره مدل FE-500 محصول شرکت تراست وان کره جنوبی است. این دستگاه با بهره گیزی از الگوریتم شناسایی یادگیری عمیق هوش مصنوعی  (Deep Learning)، جزو دستگاه‌های حضور و غیاب پیشرو در زمینه تشخیص چهره به شمار می‌رود. تکنولوژی یادگیری عمیق هوش مصنوعی این امکان را فراهم می‌کند که دستگاه حضور و غیاب تغییرات چهره کاربران را شناسایی نماید.

دستگاه  FE-500  قابلیت تعریف 50 هزار کاربر و شناسایی چهره در کمتر از یک ثانیه به ازای 50 هزار نمونه را دارد.

در این دستگاه برای شناسایی چهره ، نیاز به قرارگیری فرد در یک فاصله معین و کادر مشخص نیست و دستگاه قابلیت شناسایی چهره 3 تا 5 نفر را به طور همزمان و حداکثر تا فاصله 3 متری دارد.

از دیگر ویژگی‌های ممتاز دستگاه حضور و غیاب FE-500 ، می‌توان به شناسایی چهره‌های جعلی و تقلبی از قبیل استفاده از عکس و فیلم به جای چهره زنده اشاره کرد.

با استفاده از هوش مصنوعی امکان به روز رسانی مداوم بانک اطلاعاتی دستگاه حضور و غیاب FE-500 در کمترین زمان ممکن فراهم می شود. در این فرآیند حتی تغییرات کم چهره افراد در مقایسه با چهره ثبت شده فرد در دستگاه، در شناسایی لحاظ می گردد. فناوری یادگیری عمیق هوش مصنوعی و بروز رسانی مداوم، درصد شناسایی موفق افراد را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد. جهت شناسایی چهره هزاران نقطه صورت اسکن می‌شود و چهره کاربران در زوایایی مختلف قابل شناسایی است.

دستگاه حضور و غیابFE-500 ،‌ علاوه بر حضور و غیاب، در کنترل دسترسی (Access Control) نیز به کار می‌رود. شما می‌توانید برای ثبت تردد در این دستگاه علاوه بر تشخیص چهره از کارت بدون تماس نیز استفاده نمایید.


برای آشنایی با دستگاه‌های بیشتر بر روی لینک روبرو کلیک کنید : بهترین دستگاه های حضور و غیاب


مشخصات فنی FE-500

روش شناسایی (ثبت تردد)

تشخیص چهره ، کارت بدون تماس

پردازنده

4 core process

حافظه

2G RAM / 8G Flash

ظرفیت کاربران

50.000

پورت ارتباطی

TCP/IP, WIFI(option), Wiegand

نمایشگر

5-inch Touch Screen

بازه دمایی عملکرد

-10°C ~ 50°C

بازه رطوبت عملکرد

10% - 90%

سایز دستگاه

92 X 190 X30 mm 

حالت شناسایی چهره

تک چهره – چند چهره (تا 5 چهره)

منبع تغذیه

12 V – 2A

دوربین

2M dual camera

فاصله تشخیص چهره

 0.5 - 3 M

قابلیت شناسایی چهره زنده از تقلبی

دارد

  


  بیشتر بدانید

                             

معرفی دستگاه حضورغیاب ZK UFace102

معرفی دستگاه حضورغیاب PW 1700

لیست و مشخصات شرکت‌های ایرانی حضورغیاب